جعبه پذیرایی لوکس باکس و معرفی انواع آن

جعبه پذیرایی لوکس باکس

فهرست مطالب

جعبه پذیرایی لوکس باکس و معرفی انواع مدل‌های آن در بازار

شاید شما هم مثل من از هنگام شرکت در یک مهمانی مجلل با دیدن جعبه‌ای حاوی انواع چای، نسکافه و دم‌نوش روی میز متعجب شده‌اید. مطمئنا بارها از خود پرسیده‌اید که این جعبه چیست و از کجا می‌توانید جعبه زیبایی مانند آن را تهیه کنید؟ پس با ما در آی اند مارکت همراه باشید؛ زیرا در این مقاله می‌خواهیم در مورد این جعبه‌های زیبا صحبت کنیم. جعبه پذیرایی لوکس باکس جعبه‌ای بسیار مجلل و یک است که می‌توانید انواع نوشیدنی‌های محبوب خود مانند دم‌نوش‌های آرام‌بخش، دم‌نوش‌های رژیم لاغری، چای کیسه‌ای، نسکافه و هات چاکلت را درون این جعبه قرار دهید. با استفاده از این مدل جعبه‌های پذیرایی علاوه براینکه می‌توانید در مهمانی همه را شگفت‌زده کنید، در مهمانی‌های سرزده برای پذیرایی سرعت عمل بالاتری خواهید داشت.

جعبه پذیرایی لوکس باکس چیست؟

پذیرایی شایسته از مهمان‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی خانم‌ها است. به‌علاوه، ذائقه مختلف مهمان‌ها انتخاب خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های پذیرایی و مهمانی را دشوار می‌کند. حتی اگر با وسواس کامل نیز این مواد را انتخاب کرده باشید باز ممکن است فردی در مهمانی به این ماده آلرژی داشته یا به دلیل رژیم نتواند آن را مصرف کند.

 از سوی دیگر، اگر بخواهید مقدار زیادی دم‌نوش، چای کیسه‌ای و نسکافه با خود به سر میز پذیرایی بیاورید، ظاهر میز پذیرایی شما کمی نامرتب و آشفته می‌شود. به‌علاوه، با انجام این عمل از نظر مهمان‌ها شما فردی فاقد اعتمادبه‌نفس شناخته می‌شوید. میزبان باید قدرت مدیریت مهمانی را داشته باشد؛ اما مدیرت به معنی تحمیل عقیده و اجبار مهمان به مصرف نوشیدنی یا خوراکی خاص نیست.

جعبه پذیرایی لوکس باکس جعبه‌ای بسیار زیبا و دارای تنوع رنگ و مدل است که به شما کمک می‌کند بتوانید مهمانی را مدریت کنید. پس از اتمام مهمانی نیز می‌توانید از این وسیله زیبا به‌عنوان شی‌ء دکوراتیو در تزئین خانه کمک بگیرید. در این جعبه می‌توانید انواع تنقلات، چای‌های کیسه‌ای، چای‌های رژیمی، دم‌نوش‌های آرام‌بخش، نبات، دارچین و بسیاری موارد دیگر قرار دهید. با استفاده از جعبه پذیرایی لوکس علاوه براینکه می‌توانید زمان و محدودیت فضایی را در مهمانی مدیریت کنید، به مهمان آزادی عمل می‌دهید تا با توجه به ذائقه خود نوشیدنی یا تنقلات موردعلاقه‌اش را انتخاب کند.

 این جعبه زیبا گرمی و صمیمیت را در مهمانی شما بیشتر می‌کند. فضای بسیار کمی روی میز به خود اختصاص می‌دهد. تمیز کردن آن آسان است؛ و به‌راحتی می‌توانید پس از اتمام مهمانی آن را در یکی از کشوها یا قفسه‌های آشپزخانه نگهداری کنید.

انواع جعبه پذیرایی

جعبه‌های پذیرایی کاربرد بسیار گسترده‌ای دارند. تنوع کاربرد موجب شده که از مواد سازنده مختلف برای ساخت این محصول زیبا استفاده شود. جعبه پذیرایی دارای اشکال مختلف بوده و جنس آن از پلاستیک، شیشه و چوب است. تنوع طراحی و جنس این محصول در تعیین قیمت نهایی بسیار موثر است.

 از این محصول علاوه‌بر مهمانی‌های خانوادگی می‌توانید برای تبلیغات نیز استفاده کنید. شرکت‌های مختلف برای اینکه بتوانند محصولات خود را معرفی کنند می‌توانند از این جعبه‌های زیبا کمک بگیرند. علاوه‌بر جنس، عوامل دیگری نیز وجود دارد که موجب تفاوت در جعبه پذیرایی لوکس باکس و کاربرد آن می‌شود. ما مهمترین جعبه‌های پذیرایی را به شما معرفی می‌کنیم.

[mpalert style=”success” dismissible=””]شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد: استند سرو پذیرایی و همه چیز در مورد آن[/mpalert]

·         تقسیم‌بندی جعبه‌های پذیرایی بر اساس جنس

در یک تقسیم بنید کلی می‌توان جعبه پذیرایی را به نمونه‌های چوبی، شیشه‌ای و پلاستیکی تقسیم کرد. با توجه به شرایط مهمانی می‌توانید از این جعبه‌ها استفاده کنید. اگر برای پذیرایی در مهمانی‌های کودکانه به این جعبه نیاز دارید می‌توانید از جعبه‌های پلاستیکی استفاده کنید.

این جعبه‌های بسیار زیبا و سبک هستند؛ و شیطنت‌های کودکانه نمی‌تواند به آنها آسیبی وارد کند. می‌توانید انواع تنقلات (پاستیل، شیرینی، آجیل و …) را در این نمونه جعبه‌ها قرار دهید. جعبه‌های چوبی به‌دلیل زیبایی ظاهری و تنوع مدل برای مهمانی‌های رسمی و دورهمی‌های خانوادگی انتخاب مناسب‌تری هستند. برای سرو انواع دم‌نوش‌ها، نسکافه‌ها و چای می‌توانید از آنها استفاده کنید.

·         تقسیم‌بندی جعبه‌های پذیرایی بر اساس درب و قفل

در یک تقسیم‌بندی دیگر می‌توان جعبه پذیرایی را به نمونه‌های دردار و بدون در تقسیم کرد. انتخاب هر یک از این مدل‌ها به سلیقه خود شما وابسته است؛ اما اگر می‌خواهید محتویات درون جعبه کاملا تمیز و فاقد آلودگی باشند ما نمونه‌های دردار را توصیه می‌کنیم. برخی جعبه‌های پذیرایی دارای قفل هستند. انتخاب این جعبه‌ها مزایایی متعددی دارد.

اولین و عمده‌ترین مزیت جعبه‌های قفل‌دار این است که وقتی برای مهمانی آماده می‌شوید و برای تنقلات یا نوشیدنی‌های گرم از جعبه پذیرایی لوکس باکس استفاده کنید دغدغه‌ای ندارید که شیطنت بچه‌ها میز و تزیین را به هم بریزد. به‌علاوه می‌توانید پس از مهمانی درب جعبه محتوی بسته‌های چای و دم‌نوش را قفل کرده و در کابینت نگهدارید.

کاربرد جعبه پذیرایی

همان‌طور که اشاره کردیم از جعبه‌های پذیرایی می‌توانید در هر نوع مهمانی استفاده کنید. تنوع جعبه‌های لوکس موجب شده که به‌راحتی بتوانید در مهمانی‌های ساده و غیررسمی تا مهمانی‌های مجلل رسمی از آن استفاده کنید. از آنجا که می‌توانید انواع تنقلات، دم‌نوش‌ها و چای کیسه‌ای را درون این جعبه‌ها قرار دهید استفاده از این جعبه‌های برای تزیین میز عصرانه می‌تواند جلوه بسیار زیبایی به میز شما بدهد.

اما برخی مدل‌های جعبه پذیرایی دارای طراحی خاص بوده و می‌توانید از آنها در مراسم‌های عزا و سوگواری کمک بگیرید. استفاده از جعبه پذیرایی ختم به خانواده داغدار کمک می‌کند که بتوانند پذیرایی مهمان‌ها را به‌خوبی انجام دهند و نگرانی در مورد کم و کسر این مراسم نداشته باشند. از این مدل جعبه‌ها می‌توانید در مراسم سالگرد و مراسم‌های مذهبی که در مساجد برگزار می‌شود نیز استفاده کنید.

مهمترین نکات هنگام خرید جعبه پذیرایی لوکس باکس

قبل از خرید هر نوع محصول باید اطلاعات کافی در مورد انواع برندهای معتبر فعال در این حوزه، جنس، کارایی و نحوه استفاده از آن محصول به دست آورید. به‌علاوه، سعی کنید فروشگاه‌ها یا سایت‌های معتبری که می‌توانید خرید خود را از طریق آن انجام دهید نیز شناسایی کنید. در گام بعد می‌توانید یک جعبه پذیرایی لوکس باکس بسیار زیبا داشته باشید. مهمترین نکاتی که قبل از خرید هر جعبه پذیرایی باید به آن توجه کنید عبارت است از:

·         جنس جعبه

همان‌طور که گفتیم در ساخت جعبه‌های پذیرایی از مواد مختلف استفاده می‌شود؛ و در حال حاضر، جعبه‌های پذیرایی پلاستیکی، شیشه‌ای و چوبی در بازار به فروش می‌رسند. کیفیت و کارایی هر یک از این جعبه‌ها متفاوت است.

 علاوه براین، تاثیر هر یک از آنها در افزایش زیبایی میز پذیرایی شما متفاوت است. باتوجه به همه این موارد بهترین و باکیفیت‌ترین جعبه‌های پذیرایی نمونه‌های چوبی هستند. جنس این جعبه‌ها معمولا از ام دی اف است. بسیار سبک هستند و به‌راحتی می‌توانید آنها را تمیز کنید.

·         اندازه جعبه

برای این بتوانید پذیرایی خوبی از مهمان‌ها داشته باشید نیازمند این هستید که مواد مختلف و متنوعی استفاده کنید. اگر اندازه جعبه بسیار کوچک باشد نمی‌تواند پاسخگوی همه نیازهای شما و مهمان‌ها باشد. به‌علاوه، جعبه‌های بسیار بزرگ نیز فضای بیشتری روی میز اشغال می‌کنند. پس باید جعبه‌ای انتخاب کنید که بتواند نیاز شما را به‌خوبی پوشش دهد.

·         پارتیشن‌بندی جعبه

شما باید مشخص کنید که در بخش پذیرایی از مهمان‌ها از چند آیتم استفاده می‌کنید. برای مثال اگر تمایل دارید که از 6 آیتم مختلف برای مهمانی استفاده کنید بهتر است جعبه پذیرایی لوکس باکس دارای 6 پارتیشن را انتخاب کنید. البته بعضی از جعبه‌های پذیرایی دارای دو یا سه‌طبقه مختلف هستند. این جعبه‌ها گنجایش بالایی داشته و فضای کمی را اشغال می‌کنند. اگر گزینه‌های مختلفی برای پذیرایی در نظر دارید می‌توانید این مدل‌ها را انتخاب کنید.

·         نحوه باز و بسته شدن درب جعبه پذیرایی

اینکه جعبه پذیرایی شما دارای قفل یا فاقد قفل باشد کاملا به نظر و سلیقه شخصی شما وابسته است؛ اما توصیه می‌کنیم اگر این جعبه را زیاد جابه‌جا می‌کنید حتما از نمونه‌های قفل‌دار استفاده کنید.

·         شکل ظاهری جعبه

برای انتخاب جعبه مناسب باید به دکوراسیون خانه خود توجه کنید. برای این کار باید به محیطی که قرار است از این جعبه برای پذیرایی استفاده شود، توجه کنید. اگر برای محل کار از این جعبه استفاده می‌کنید می‌توانید آن را میز تحیر و کمد ست کنید. اگر برای منزل استفاده می‌کنید که بهتر است با مبلمان و سایر وسایل پذیرایی هماهنگ باشد.

·         داشتن دستگیره

برای اینکه حمل جعبه پذیرایی ساده‌تر شود وجود دستگیره الزامی است. پس برای جمل ساده‌تر جعبه‌های پذیرایی نمونه‌های دارای دستگیره را انتخاب کنید.

جعبه پذیرایی لوکس باکس دیجی کالا

دیجی کالا یکی از سایت‌های معتبر داخلی است که توانسته پوششی جامع برای رفع تمام نیازهای کاربران داخلی فراهم کند. و با مراجعه به این سایت می‌توانید تمام محصولات موردنیاز خود را باکیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید. جعبه پذیرایی لوکس باکس یکی از مواردی است که در پذیرایی به آن نیازمند خواهید شد. دیجی کالا سعی کرده مجموعه‌ای از بهترین برندهای جعبه پذیرایی را برای شما عرضه کند. دو نمونه از جعبه‌های پذیرایی عرضه‌شده در دیجی کالا عبارت‌اند از:

·         جعبه پذیرایی لوکس باکس مدل lb12

این جعبه پذیرایی دارای ظاهری بسیار زیبا و شکیل است. دارای 4 پارتیشن است که می‌توانید برای قرار دادن انواع تنقلات از آنها استفاده کنید. درب بسیار شفاف و نشکن دارد. در نتیجه، هیچ گردوغبار یا حشره‌ای وارد آن نمی‌شود. جنس آن از چوب بوده و بسیار سبک است. به‌علاوه، محفظه‌ای برای قرار دادن جعبه دستمال‌کاغذی در این مدل تعبیه‌شده است.

·         جعبه پذیرایی مدل 613

این محصول دارای تنوع رنگی بسیار بالایی است. دارای 6 پارتیشن مختلف است. درب هر پارتیشن به‌صورت مجزا بوده، کاملا شفاف و بسیار مقاوم است. جنی بدنه این جعبه پذیرایی از چوب و بسیار سبک است.

سخن پایانی

برای برگزاری یک مهمانی باشکوه و مجلل علاوه بر نوع مواد باید بر وسایل پذیرایی نیز متمرکز شوید. جعبه پذیرایی لوکس باکس محصولی است که می‌تواند پذیرایی شما را تکمیل کند. این محصول دارای تنوع رنگ و تنوع جنس است. بسیار سبک بوده و فضای کمی اشغال می‌کند.

برای قرار دادن انواع تنقلات، چای کیسه‌ای، دم‌نوش‌ها و نسکافه می‌توانید از آن استفاده کنید. جعبه پذیرایی برای انواع مهمانی‌های رسمی و غیررسمی، دورهمی‌های خانوادگی دوستانه، مراسم شادی و عزا، عصرانه و بسیاری موارد دیگر قابل‌استفاده است.

5/5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *