استند سرو پذیرایی و همه چیز در مورد آن

استند سرو پذیرایی

فهرست مطالب

استند سرو پذیرایی مدل های سنگی و چوبی

یکی از مهمترین مواردی که در هر مهمانی می‌تواند چشم و ذهن افراد را به خود مشغول کند وسایل پذیرایی است. استفاده از اکسسوری‌های جذاب برای پذیرایی یا سرو غذا می‌تواند برگزاری مهمانی را ساده‌تر و لذت‌بخش‌تر کند. استند سرو پذیرایی یکی از اکسسوری‌های بسیار جذابی است که در سال‌های اخیر به بازار عرضه شده است.



این محصول دارای تنوع طرح و جنس است. در ساخت استندهای پذیرایی از چوب، سنگ مرمر و فلز استفاده می‌شود. از نظر نوع طراحی نیز می‌توان استندها را به نمونه‌های کلاسیک و مدرن تقسیم کرد. به یاد داشته باشید که اصول اولیه تقسیم‌بندی استندها بر اساس نوع مواد اولیه و طراحی آن است. برای آشنایی با انواع استندهای پذیرایی و مهمترین نکات خرید این محصول با ما همراه باشید.

استند پذیرایی چیست؟

استند پذیرایی یکی از وسایل دکوراتیو است که علاوه بر جنبه تزئینی می‌تواند در پذیرایی از مهمان‌ها به شما کمک کند. معمولا استندهای مختلف را بر اساس کاربرد و کارایی آنها تقسیم‌بندی می‌کنند. از این استندها معمولا در آشپزخانه یا روی میز سالن پذیرایی استفاده می‌شود.

به دلیل ظاهر لوکس و زیبایی استندهای سرو، علاوه بر اینکه مهمانی شما باشکوه‌تر برگزار می‌شود، دکوراسیون منزل شما نیز لوکس‌تر خواهد بود. هنگام خرید این محصول باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. مهمترین نکته این است که استند باید با سایر وسایل پذیرایی شما هماهنگی داشته باشد.

استند سرو پذیرایی از جنس‌های مختلف ساخته شده و دارای تنوع رنگی است؛ اما استندهایی که از سنگ مرمر ساخته شده‌اند ظاهری بسیار لوکس‌تر دارد. فراموش نکنید که ظاهر لوکس به معین تناسب با هر نوع دکوراسیون منزل نیست. اگر برای پذیرایی از لوازم چوبی استفاده می‌کنید یا مبلمان شما چوبی است بهتر است که از استندهای چوبی استفاده کنید؛ اما برای آن دسته از افرادی که در دکوراسیون منزل از وسایل فلزی و براق استفاده کرده و مبلمان استیل دارند، انتخاب استندهای مرمر دارای پایه‌های فلزی مناسب‌تر به نظر می‌رسد.

علاوه‌بر تفاوت در طرح و جنس، استندهای سرو از نظر کارایی نیز با یکدیگر متفاوت هستند. برخی استندها برای سرو آجیل مناسب هستند. این استندها حالتی نسبتا گود دارند. البته می‌توانید به‌عنوان استند میوه‌خوری نیز از آنها استفاده کنید. در ساخت این نوع استندها معمولا از سنگ مرمر استفاده می‌شود. و برای پایه‌های استند نیز از طرح‌واره‌های فلزی حیواناتی مانند گوزن و … استفاده می‌شود؛ که علاوه بر پذیرایی بسیار لوکس می‌توانید از این استند به‌عنوان تزیین میز یا سالن پذیرایی استفاده کنید.

استندهایی که حالت کاملا صاف دارند به‌عنوان میز کوچک و برای سرو انواع کیک‌ها، دسرها، ژله‌های و حتی به‌عنوان میوه یا شیرینی‌خوری به کار می‌روند. استندهای سرو دارای ارتفاع و اندازه مشخص متفاوت هستند. سعی کنید هنگام خرید محصولی را انتخاب کنید که تناسب بالاتری با وسایل پذیرایی و دکور خانه شما دارد.

ویژگی و کاربرد انواع مختلف استند پذیرایی

استند سنگ مرمر یکی از نمونه‌های بسیار زیبا در استند سرو پذیرایی است. این محصول معمولا در دو یا سه رنگ اصلی تولید و عرضه می‌شود. روی بدنه سنگ این محصولات رگه‌هایی وجود دارد که زیبایی و جلوه خاصی به این محصول می‌دهد.

برای پایه استندهای سرو مرمر نیز از معمولا از فلز ساخته شده و به رنگ طلایی یا نقره‌ای است. استندهای مرمر در دو حالت گود یا مسطح ساخته می‌شوند. همان‌طور که اشاره کردیم از نمونه‌های گود تنها برای سرو آجیل یا میوه استفاده می‌شود و به دلیل ظاهر بسیار زیبا در مقایسه با محصولات مشابه قیمت بالاتری دارند. استندهای سرو مسطح دارای کاربرد گسترده‌تری هستند. می‌توانید از آنها برای سرو انواع کیک‌ها، میوه، خشکبار، دسر و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید.

استندهای سرو مسطح در دو یا سه قطعه مجزا طراحی شده‌اند که می‌تواند فضای کافی برای سرو انواع مواد غذایی یا پذیرایی را در مهمانی برای شما فراهم کند؛ اما این محصول پرکاربرد و شیک فضای کمی اشغال می‌کند؛ زیرا هر یک از این قطعه‌ها از نظر ارتفاع و قطر با یکدیگر متفاوت هستند. پس از اتمام مهمانی می‌توانید آنها در یکدیگر قرار داده و در جای مناسب نگهداری کنید.

استند سرو چوبی یکی دیگر از استندهای بسیار زیبایی است که برای مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه می‌توانید از آن استفاده کنید. این نمونه استند سرو پذیرایی ظاهری نسبتا شاد و مینیمال به فضای خانه شما می‌دهند. اگر به طراحی‌های مدرن و خاص علاقه دارید انتخاب استندهای چوبی بهترین گزینه خواهد بود.

در ساخت این نمونه استندها معمولا از چوب‌های کاج یا گردو استفاده می‌شود. ظاهری بسیار جذاب دارند اما استفاده از این استند تنها مناسب خانه‌هایی با طراحی مدرن و وسایل چوبی است. استند پذیرایی چوبی برای سرو انواع میوه‌ها، کیک، خشکبار و قرار دادن ظروف دسر مناسب است. از نظر قیمتی نیز در مقایسه با نمونه‌های سنگی و سرامیکی در محدوده پایین‌تری قرار دارد.

مهمترین نکات هنگام خرید استند سرو پذیرایی

با توجه به تنوع طرح و مواد سازنده بکار رفته در استندهای پذیرایی در اولین گام برای خرید این محصول باید به‌تناسب آن به سایر وسایل پذیرایی خود توجه کنید. تناسب با نوع مبلمان و دکور سالن پذیرایی یا آشپزخانه شما نیز اهمیت بالایی دارد. برای مثال، نمی‌توانید در خانه‌ای که دکور آن استیل است از استندهای سرو چوبی استفاده کنید. از سوی دیگر، اگر برای پذیرایی از ظروف چینی استفاده می‌کنید بهتر است استندهای سنگی را انتخاب کنید.

در مرحله بعد باید به نوع کاربرد استندها توجه داشته باشید. به عبارت ساده، باید هدف خود برای استفاده از این محصول را کاملا مشخص کرده و در گام بعد استند مناسب را بخرید. فراموش نکنید که استندهای صاف برای سرو آجیل گزینه مناسبی نیستند. اگر هدف شما از انتخاب استند، سرو آجیل است بهتر است از استندهای گود یا استندهای آجیل استفاده کنید. اگر در بودجه با مشکل مواجه نیستید می‌توانید برای سرو هر ماده از استند مخصوص آن استفاده کنید.

در گام بعد باید به قیمت محصول توجه کنید. مطمئنا هنگام خرید یکی از مواردی که برای ما اهمیت بالایی دارد تناسب قیمت آن با میزان بودجه ما است. به یاد داشته باشید که قیمت استند سنگی پذیرایی در مقایسه با قیمت استندهای چوبی بالاتر است؛ اما می‌توانید استندهای سنگی دارای قیمت مناسب را از سایت‌ها یا فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

کیفیت استند سرو پذیرایی یکی دیگر از موارد بسیار مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید. در خریدهای حضوری به دلیل اینکه امکان تست و مقایسه محصولات مختلف وجود دارد، به‌راحتی می‌توانید محصول باکیفیت را انتخاب کنید؛ اما با توجه به مشغله کاری خرید حضوری کمی دشوار شده است. اگر برای پذیرایی‌های مجلل خود به خرید و استفاده از استند پذیرایی نیازمند هستید اما امکان خرید حضوری برای شما فراهم نیست، بهتر است برای خرید غیرحضوری از سایت‌های معتبری مثل دیجی کالا اقدام کنید. این سایت تجربه یا طولانی‌مدت در عرضه و فروش محصولات دارد. کیفیت محصولات این مجموعه عالی و قیمت محصولات آنها نیز بسیار مطلوب است.

معرفی انواع استند سرو دیجی کالا

دیجی کالا یکی از سایت‌های معتبر داخلی است. تنوع محصولات این مجموعه بسیار بالا است. با هر سلیقه، هر بودجه و هر نوع نیاز می‌توانید محصول مناسب را انتخاب و خریداری کنید. اگر به دنبال مکان مناسبی هستید که علاوه بر تنوع بالای محصولات، تضمین کیفت و ضمانت اصالت کالا را عرضه دهد، بهترین انتخاب سایت دیجی کالا است. اگر عبارت استند مزه دیجی کالا جستجو کنید با لیست طولانی از استندهای پذیرایی مواجه می‌شوید. با توجه به سلیقه خود می‌توانید استندهای چوبی، سنگی، شیرینی‌خوری، آجیل‌خوری، سرو میوه و بسیاری موارد دیگر را انتخاب کنید و محصول را درب منزل خود تحویل بگیرید. استند پذیرایی چوبی دیجی کالا یکی از نمونه‌های بسیار جذابی است که می‌توانید در مهمانی‌های باشکوه خود از آن استفاده کنید.

نحوه شستشو و نگهداری از استند سرو پذیرایی

با توجه اینکه استند سرو پذیرایی برای سرو موادی مانند میوه، شیرینی و خشکبار استفاده می‌شود. پس از اتمام مهمانی شستن آن ضروری نیست. می‌توانید با استفاده از یک دستمال تمیز استند را پاک کنید؛ اما اگر احساس می‌کنید که استندهای سنگی به شستشو نیاز دارند سعی کنید با استفاده از یک آبپاش یا یک پارچه مرطوب سطح این استند را تمیز کنید.

نگهداری از این وسیله زیبا نیز بسیار ساده است. می‌توانید از آنها به‌عنوان اشیاء دکوراتیو و برای تزئین سالن پذیرایی یا آشپزخانه کمک بگیرید. در غیر اینصورت می‌توانید آنها درون کابینت نگهداری کنید.

مزیت استفاده از استندهای پذیرایی

یکی از مشکلاتی که در برگزاری مهمانی با آن مواجه می‌شوید، حجم بالای مواد غذایی و فضای کم برای قرار دادن آن روی میز یا سر سفره است. اگر بخواهید تمام وسایل پذیرایی را روی میز قرار دهید، علاوه‌بر آشفته و شلوغ شدن میز، مهمان‌ها برای انتخاب با مشکل مواجه می‌شوند.

استندهای سرو به شما کمک می‌کنند تا فضای کافی برای انواع مختلف وسایل و مواد پذیرایی روی میز داشته باشید. برای پذیرایی از مهمان‌ها با مشکل مواجه نمی‌شوید. میز شلوغ و بی‌نظم به نظر نمی‌رسد. انتخاب برای مهمان ساده‌تر شده و مهمانی شما مجلل‌تر برگزار می‌شود.

سخن پایانی

تنوع مواد و استفاده از کیک و شیرینی‌های گران‌قیمت و خوشمزه تنها یک بخش در پذیرایی است. اگر نتوانید تزئین میز یا سفره را به‌خوبی انجام دهید، تمام زحمت شما به هدر می‌رود. به همین دلیل، انتخاب و استفاده درست از ظروف پذیرایی مناسب تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت پذیرایی شما دارد. استند سرو پذیرایی یکی از محصولاتی است که می‌تواند در برگزاری مهمانی‌ها به شما کمک کند.

این محصول دارای تنوع طرح و مدل است؛ و در دو نوع سنگی و چوبی عرضه می‌شود. نمونه‌های چوبی برای پذیرایی‌های خانوادگی و دوستانه انتخاب بهتری هستند؛ اما در مهمانی‌های مجلل و رسمی انتخاب استندهای سنگی یا سرامیکی گزینه ایده­آل­تری خواهد بود. علاوه‌بر پذیرایی می‌توانید از این محصول در تزئین آشپزخانه و سالن پذیرایی کمک بگیرد. شستشو و نگهداری آن بسیار ساده بوده و فضای کمی اشغال می‌کند.

5/5

3 پاسخ

  1. سلام
    معرفی خوبی بود. بعضی از این محصولات رو ندیده بودم، ممنون که باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    من هم می خوام چند تا محصول خوب دیگه معرفی کنم

  2. سلام
    معرفی عالی، بعضی از ای باعث شدید با این محصولات آشنا بشیم.
    پیشنهاد میکنم این محصولات رو هم ببینید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *